Attention READERS!

Salam Readers...
Salam Lebaran 2011 buat warga-warga readers yang sudi lalu lalang kat blog KayZ's World ini. Semoga raya kali ini lebih bermakna buat kalian.



Thanks to all who visited my blog and click2 the nuff ads. I appreciated it a lot. I really really appreciated if you can spend your time to read what I have written in this blog and give comments regarding the topic.



READ::COMMENT::CLICK2



Harap Maklum

Klik-klik

Monday, November 3, 2008

Flock

Flock: Social Web Browser
Flock merupakan sebuah web browser sosial yang dijana oleh Mozilla. Ia mempunyai banyak ciri-ciri yang menarik yang tidak terdapat pada web browser yang lain.

Antara yang menarik dalam Flock ialah pengguna dihubung secara terus kepada lebih 20 perkhidmatan online terkenal seperti My Space, Facebook, Yahoo Mail, GMail, You Tube, Flickr, Photobucket dan banyak lagi. Sebab itu ia dikatakan "Social Web Browser". Pengguna hanya perlu login akaun mereka dan Flock akan memaparkan update terkini melalui 'sidebar'nya

Jika anda seorang penulis blog, anda pasti menyukai Flock. Anda boleh menulis post tanpa perlu masuk ke laman blog anda kerana Flock mempunyai Blog Post Editor. Hanya satu klik dan anda boleh mula meluahkan apa yang ada dalam fikiran anda. Amat mudah.

Untuk maklumat lebih lanjut layari www.flock.com
Download site: Klik sini
Blogged with the Flock Browser

2 comments:

  1. aku baru nak gune...cam bagus...tp penin la plk...hehehe...

    ReplyDelete
  2. wassup...saja jengok2 blog ...budak2 xkpm...huhu...nice2

    ReplyDelete