Attention READERS!

Salam Readers...
Salam Lebaran 2011 buat warga-warga readers yang sudi lalu lalang kat blog KayZ's World ini. Semoga raya kali ini lebih bermakna buat kalian.



Thanks to all who visited my blog and click2 the nuff ads. I appreciated it a lot. I really really appreciated if you can spend your time to read what I have written in this blog and give comments regarding the topic.



READ::COMMENT::CLICK2



Harap Maklum

Klik-klik

Wednesday, October 14, 2009

Hahahaha...

Malam yang sangat sejuk sebab hujan. Ntah dari jam berapa aku pun tak tau. Tambah lak aku selsema, sakit kepala, sakit mata, sakit hidung, sakit hati, sakit jiwa dan macam-macam lagi.

Aku rasa malam nie malam yang paling siot dalam hidup aku. Aku rasa macam bengong. Aku rasa macam kepala aku nak meletup, meninggalkan serpihan-serpihan warna pink. Tapi tak leh sebab tak meletup.

Kalau betul jadi macam tu, nanti siapa yang nak bayar bil Streamyx?
2Mbps tuu...

Then, aku berbual la dengan kucing aku. Berkongsi masalah dengan kucing aku, dengan harapan kucing aku tu faham apa yang aku cakap. Tapi harapan tinggal harapan. Haram satu apa pun kucing aku tu tak faham. Lagi dia terkam kaki aku ader la... Ades...

Kalau ikutkan kata hati, aku akan capai kunci kereta dan terus meluru ke kereta. Aku akan bawak kereta tu tanpa arah tujuan. Errmm... ader tujuan. Aku akan cari jalan bukit yang bengkang-bengkok, terus sampai puncak bukit tu. Dan aku akan bawak kereta selaju yang kereta tu mampu dan berharap semua nie hanya mimpi. Boleh ke macam tu?

Harap-harap la bolehkan...
So... adios...
Lihatlah dunia... Hurmm??

2 comments: