Attention READERS!

Salam Readers...
Salam Lebaran 2011 buat warga-warga readers yang sudi lalu lalang kat blog KayZ's World ini. Semoga raya kali ini lebih bermakna buat kalian.



Thanks to all who visited my blog and click2 the nuff ads. I appreciated it a lot. I really really appreciated if you can spend your time to read what I have written in this blog and give comments regarding the topic.



READ::COMMENT::CLICK2



Harap Maklum

Klik-klik

Thursday, November 12, 2009

Lega rasanya...

Ahhh... lega rasanya...
Apa yang korg sume fikirkan bila aku berkata begitu?

Bukanlah kerana aku yang kehausan sedang meneguk minuman tetapi aku lega kerana aku telah selesai mengharungi satu group presentation dengan perasaan yang cukup bangga. Group aku punya presentation telah dipuji kerana menampilkan kelainan. Bak kata omputih tu, "Think out of the box"lah...

Dah tu kene presentation tentang BMW, mesti la kene tunjukkan kemewahan. Kalau buat presentation standard jer, tak jadi la mcm tu.

Walaupun presentation kami takde la hebat sangat, ader lagi group lain yang lebih hebat dari group aku, tapi pujian tu sudah cukup untuk menaikkan semangat kami untuk melakukan dgn lebih baik lagi. And for the other group, your presentation are the best too. Keep it u...

No comments:

Post a Comment