Attention READERS!

Salam Readers...
Salam Lebaran 2011 buat warga-warga readers yang sudi lalu lalang kat blog KayZ's World ini. Semoga raya kali ini lebih bermakna buat kalian.



Thanks to all who visited my blog and click2 the nuff ads. I appreciated it a lot. I really really appreciated if you can spend your time to read what I have written in this blog and give comments regarding the topic.



READ::COMMENT::CLICK2



Harap Maklum

Klik-klik

Monday, November 2, 2009

Oooppsss... It's late already...

Salam...

Starting from today, I will be having new schedule of my life...
Xde lagi dah tdo lewat (*except today)... Pagi nanti kene bangun awal, nak kejar tren awal...
I'll be attending MOHR Train & Place Programme at AMCORP Trade Centre kat PJ...

The new schedule is like this...
0500 - wake up, mandi, solat subuh n breakfast (*klau sempat)
0600 - get out of the house and straight to the KTMB Station at Kajang
(*Trying to get the 1st or 2nd komuter on 0621 or 0641, tu pun klau tren ikut schedule la)
xxxx - Then, turun kat KL Sentral, naik RapidKL LRT lak sampai kat Taman Jaya
xxxx - After that, runner ke AMCORP
(*estimate jarak dalam 200m tgk kat GoogleMaps)
xxxx - Nak kene sampai sana sebelum jam 0900
(*1st day kene sampai sblm 0830)
0900 - class start
1700 - class finish
(*macam waktu keje lak)

Kata Hati: Weyh KayZ, kalau dah tau schedule camtu, ko watpe lagi kat dpn laptop skrg nie? Ko tgk jam dah kul bape... Dah jam 0115... Tak tido2 lagi... Nak bgn kul 0500... G la tido...
KayZ: Yela2... Nk tdo la nie...
Kata Hati: Sblm tdo tu, jgn lupe set alarm kul 0500 kat laptop tu...
KayZ: Yeeelaaa...

I'll be posting entries about what I do there...
So, all the best to me and pray for my success...

Salam...

No comments:

Post a Comment