Attention READERS!

Salam Readers...
Salam Lebaran 2011 buat warga-warga readers yang sudi lalu lalang kat blog KayZ's World ini. Semoga raya kali ini lebih bermakna buat kalian.



Thanks to all who visited my blog and click2 the nuff ads. I appreciated it a lot. I really really appreciated if you can spend your time to read what I have written in this blog and give comments regarding the topic.



READ::COMMENT::CLICK2



Harap Maklum

Klik-klik

Tuesday, December 15, 2009

Memperkenalkan...

Salam all.. Harap semuanya sihat2 hendaknya.

Entry kali nie bertujuan untuk memperkenalkan blog aku yang ke-2 iaitu Gelak dan Ketawa (G&K). Actually G&K dah lama beroperasi tapi belum mendapat pendedahan yang cukup. So kali nie aku nak mendedahkan blog G&K la.




Melihat pada namanya, pasti semua sedia maklum kandungan yang terdapat dalam blog G&K nie kan. Blog G&K nie, aku nak jadikan sebagai arkib untuk bahan-bahan berunsur lucu seperti cerita jenaka, gambar atau apa saja artikel yang mempunyai tahap kelucuan yang boleh buat reader tergelak.

So dengan pendedahan G&K nie, aku harap korg singgah2 la kat G&K nie. Klau korg ader bahan-bahan utk dicontributekan, korg boleh forwardkan pada email aku >>disini<<.

And lastly, aku akan membuat beberapa pembaharuan kecil pada KayZ's World. So check it out later.

No comments:

Post a Comment